Movetec Oy | Suokalliontie 9 | 01740, Vantaa | Puh: 09 525 9230 | Asiakaspalvelu: info@movetec.fi | Tilaukset: orders@movetec.fi | Y-tunnus: 0705113-4

Tiedote: Movetec Oy on ostanut Promector Oy:n

Movetec Oy on ostanut Promector Oy:n

Oy Movetec Ab on ostanut Promector Oy:n koko osakekannan 29.8.2019 päivätyllä kaupalla. Promector Oy:n tilivuoden 2018 liikevaihto oli 2,3 MEUR. Promector Oy on vuodesta 1991 asti suunnitellut ja valmistanut yksilöllisiä tuotannon automatisointiin liittyviä laitteita. Erikoisosaamista heillä on lääke- ja diagnostiikka-alan laitetoimituksista.

Movetec Oy työllistää yrityskaupan myötä yhteensä 63 henkilöä kuudella eri toimipaikalla, Vantaalla, Salossa, Turussa, Tampereella, Närpiössä ja Oulussa.

Movetec Oy has acquired Promector Oy

Oy Movetec Ab has acquired all shares of Promector Oy 29.8.2019. Revenue of Promector Oy in 2018 was 2,3 MEUR. Promector Oy designs and produces unique production line equipment and they specialize in the field of pharmaceutical and diagnostics.

With the acquisition Movetec now employs 63 employees in six different locations, Vantaa, Salo, Turku, Tampere, Närpiö and Oulu.

Lisätietoa / For further information, please contact:

Joonas Koski
Toimitusjohtaja/CEO, Movetec Oy
+358 40 455 2673

Markku Suominen
Hallituksen puheenjohtaja/Chairman of the board
+358 40 041 8074

Movetec Oy on osa kansainvälistä Addtech-konsernia ja kuuluu yrityksen Automation-yksikköön. Addtech-konserniin kuuluu yli 130 yritystä Euroopassa. Konserni työllistää yli 2700 henkilöä ja sen yhteenlaskettu liikevaihto on n. 940 milj. euroa.

Addtech tarjoaa räätälöityjä komponentteja ja järjestelmiä teollisuuteen ja laitevalmistukseen. Addtech toimii yhdistävänä linkkinä valmistajien ja asiakkaiden välillä. Addtech tarjoaa yksilöllisiä ratkaisuja, jotka ovat optimaalisia niin teknisesti kuin taloudellisesti.